A box of chocolates

| Dagligen
 
Jag har redan lyxen att ha så otroligt fina människor i mitt liv och igår fick jag även lyx-praliner. Ni kan inte ana hur glad och tacksam jag är över alla fina vänner jag har runt omkring mig. Det kommer fina sms, söta lappar i skåpet på jobbet med kärleksförklaringar, blommor för tacksamhet och så vidare. Allt jag vill är att människor runt omkring mig ska må bra, bli inspirerande, stay positive, se det lilla extra och få ett gott skratt. Och tillbaka för det får jag världens finaste människor och sådana här fina gester/gåvor. Tack!
 
 
 
Lyx-praliner är vägen till mitt hjärta, skämt och sido. Men min älskade vän Louise känner mig utan och innan, och vet självfallet att jag hoppar högt för chokladpraliner från Peter Beier alla dagar i veckan. Detta gör mina fullspäckade jobbveckor lite lättare kan jag lugnt tala om. Ska ta och hitta en ledig kväll då jag bara ska ta hand om mig själv, kropp och själ. Hemma-spa med hårinpackning och ansiktmask, skrubba kroppen, pedikyr, smörja in mig med god loation, kolla en bra film, äta en god middag och avnjuta mina goda praliner. Lätt att bli lite deprimerad även på sommaren om man inte hittar balansen mellan allt jobb, vardagssysslor och alla man vill hinna att träffa. Balansen är viktig!
 
 



Johanna

Jag älskar chokladpraliner också och dom ser sjukt goda ur. Var köper man dom? Måste testa. Var logger affären ?

Svar: Visst är det gott! Denna butiken ligger i Malmö & Köpenhamn vad jag vet :-)
camillalinneas.blogg.se


Kom ihåg mig?