A day off

| Dagligen
 
Te i sängen, sovmask, Missioni-kuddar och Hermes pläd.
 
 
God morgon darlings! I denna sängen hade jag mer än gärna haft min sovmorgon. Inredningsfashion, helt klart. Inspiraitionen flödar och visst hade man vaknat tusen gånger piggare och gladare? Jag är supernöjd med min egna, tro mig, men lite ny textil och detaljer hade varit pricken över i:t.  Min lediga måndag innefattar dessvärre inte en sovmorgon, vilket kroppen hade behövt efter förra veckans 68 jobbtimmar. Istället tar jag hand om mitt berg av tvätt, planerar veckans jobb och andra roligheter. Imorgon kommer S efter jobbet och onsdag ska mina fina kollegor komma hit för en liten vinkväll, på lördag kommer även Amanda med familj för sleepover. Underbar vecka som väntar! Därmed tar jag varenda minut idag till mig och mitt hem. Älskar att rå om i mitt hem!
 



josephine Asplund

Ha en fin dag och underbar blogg du har, kram<3

Sarah

Segt o inte få sovmorron nör man e ledig :P

Emma -Merakibeauty.se

mysigt! och såå fina kuddar!

JUNITJEJ

Vilka fina kuddar!


Kom ihåg mig?