Bröllopshelg

| Dagligen, Fotografier

 

 

Bröllopshelg i Småland. Vilken fantastisk helg jag fått vara del utav och som nu är ett underbart minne. I lördags morse åkte jag upp och checkade in på hotell i Alvesta. Detta för att sedan i lugn takt börja i ordning mig för min äldsta brors bröllop som hölls i denna vackra kyrkan i Öja/Gemla, där han och hans fru (!) bor.

 
 

Efter en magisk cermoni och en lång stund av fotograferande i olika uppställningar körde vi till middag och festen.

Lite mingel och lite mer fotograferande med fotografen väntades i festlokalen. När brudparet anlände smällde vi ballonger, skålade, och sedan började middagen och firandet med pompa och ståt! Det bjöds på en utsökt trerättersmiddag, mycket lekar, fina tal och mycket pusskalas mellan brudparet. Var en riktig rolig fest!

 

Innan jag åkte hem tog jag en härlig höstpromenad i denna lilla smålänska stad. Ett bra sätt att återhämta sig på och få se lite mer. Hösten hade kommit längre i Småland än här i Skåne. När jag kom hem så handlade jag lite för veckan och har sedan dess myst i soffan. Vad har ni gjort i helgen? :)





Kom ihåg mig?