En helt vanlig torsdag

| Dagligen
 
 En "ledig" torsdag eller vilken annan ledig dag som helst ser oftast ut så här för mig just nu. Jag har precis ätit lite kvarg och druckit mitt citronvatten. Ska byta från pjamas till träningskläder, gå ner med tvätten och sedan ta mig en lång och uppfriskande promenad. Kroppens alla celler, cirkulationen, musklerna, huvudet och så vidare behöver denna uppfiskande kalla luften för att klara dagarna som blir allt kortare och mörkare. Promenader i alla väder är perfekt att öka på energin lite.
 
När jag inte jobbar så fokuserar jag på skolan, och jag som läser på distans måste verkligen ha disiplin och göra ett eget schema för varje dag som går. Så idag är min dag uppdelat så här och det känns ovanligt bra. Att jag dessutom har 60 minuters helkroppsmassage idag är ju bara fantastiskt. Äntligen kommer min ena födelsedagspresent till användning, inte en dag för sent.
 
Vad gör ni om dagarna?
 
 




Kom ihåg mig?