Fullspäckad vecka

| Dagligen
Lovelies! Äntligen en liten stund över, och ska strax stänga ner för att sova. 
Nu är schemat verkligen fullspäckat i fyra veckor fram över och nästa fredag är enda dagen jag är ledig på just fyra veckor - gissa om jag ska njuta? Har haft skola idag, men fick gå hem då jag har kramper i magen. Väl hemma möttes jag av nya köksluckor (skulle kommit i fredags men men), så började med att fixa i köket och lägenheten istället för att vila. Därefter mötte jag upp Amanda för att handla lite till kvällsteet vi har slörpat i oss ikväll över långa diskussioner. Älskar kvällar som den! Nu är hemmet i ordning igen, så skönt! Ska bara bli kry så jag orkar med mina 70 arbetstimmar denna veckan (praktik + jobb).
 
Apropå kök - så ska jag och måla köket nästa vecka och därefter fixar jag det sista.
Kommer verkligen bli så nöjd! Redan stor förändring. Ska köpa nytt bord, lampor, hylla och detaljer
samt sätta färg på väggarna. Underbart!
 
 
 




Kom ihåg mig?