Lever till fullo!

| Dagligen
Vad skönt att det äntligen är fredag igen! Jag är inte typen som lever för helgen och längtar dit så fort dygnet blir måndag. Jag ser möjligheten i varje dag och njuter till fullo utav alla dagar i bästa möjliga mån det går. Men idag, och som ni vet så jobbar jag fredagkvällar, så får jag jobba med Amanda. Vi umgås jättemycket nu, och det är minst sagt bara lycka och glädje. Att vi som är så olika är så lika. Mycket gemensamt helt enkelt.
 
O apropå mycket gemensamt så måste jag berätta en rolig grej! För någon vecka sedan åkte Amanda till sin farmor i Göteborg. Hon nämnde att hennes farmor bodde en timme från centrum. Inte mer med det tänkte jag. Men sen slog det mig, en timme? Bor hon utanför eller var bor hon? Ni vet att min familj bor/är i från Göteborg och jag har själv bott där så jag har ett ganska bra hum om staden. Nej, då bor hennes farmor i Lövgärdet(!) som ligger utanför Angered i Göteborg. Det är där min familj har bott och min mormor bodde där sedan hon blev änka. Hur liten värld är inte det? Dessutom bor hennes farmor på parallelgatan till gatan där min mormor bodde på. Alltså! Vi fattade ingenting. Min familj (pappa, mamma & bröder) har även bott på den gatan där hennes farmor bor på. Så minst sagt så har vi mycket gemensamt även där!
 
Nu ska jag äta något efter veckans tredje spinningspass och hitta lite kläder till imorgon. Ska nämligen ut och äta/drinka med mina andra saknade vänner. Ska verkligen bli superskoj! För nu kommer snart fullspäckade veckor (startar på måndag). Då blir det skola, praktik, jobb, köksrenovering, och massa träning. 
 
Ha en fin fredag allihopa!
 
 
 



Days by Johanna

Ibland är verkligen världen liten!

Sannas rum

OJ! världen är verkligen liten. Och Roberto är också från Lövgärdet. De bodde på... hm, tror det heter typ Kaprisgatan :)

Svar: Va?! Seriöst?! Där har min mamma och familj också bott. O min moster, haha!!!
camillalinneas.blogg.se

Marie

Ja världen kan vara liten, samt duktig du är som tränat tre pass, spinning är ju tungt


Kom ihåg mig?