Update

| Dagligen
Veckan blev inte riktigt som jag tänkt mig.. men ganska bra ändå! I tisdags blev jag nedskickad från praktiken till akuten. O i onsdags fick jag återigen besöka akuten då jag pratat med en läkare där. Det togs olika prover och visade sig att jag hade en kraftig inflammation i kroppen. Inte konstigt jag inte mått så bra senaste tiden. Efter mina undersökningar fick jag hämta ut en stor kur för 8 veckors behandling för inflammationen. Tur att det gick så fort att få hjälp! 
 
Så i veckan har jag verkligen inte mått hundra, men eftersom jag nu tar 6 x 800 mg antiinflammatoriska tabletter på morgonen så mår jag betydligt bättre nu i slutet av veckan och är snart redo för ytterligare fyra dagar på praktiken. Har denna veckan jobbat/praktiserat 70 timmar sammanlagt och nästa gång jag är ledig är på fredag. Men jag har världens finaste vänner som tar hand om mig och både praktiken och jobbet är underbart att va på, så det gör jag med glädje. Ikväll får jag dessutom lite extra kvalitetstid med S som kommer efter jobb. 
 
Nu ska jag vila i 20 minuter till innan jag ska cykla tillbaka till jobbet. På helgen har vi två timmars rast, så har hunnit handla nya blommor, lite mat och gotte till i kväll och städa. Hade nog behövt vila istället..
 
 
 




Kom ihåg mig?