One black Guess

| I min garderob
 
 
Guess adlink
 
Nu i veckan kände jag att det var dags att unna mig något lite extra efter sommarens jobb och höstens start med mycket jobb och supermycket i skolan. Valde att unna mig en ny väska då jag tycker det är lite extra. Jag köper gärna fina kläder och annat, men vill gärna lägga lite mer på accessoarer så som fina väskor, klockor och smycken. Denna gången fick det alltså bli denna svarta väskan från Guess. Verkligen supernöjd! Dessutom går den i samma stuk som min sommarväska från Michael Kors (adlink) som jag köpte i början av sommaren. Älskar det svarta och guldfärgade. 
 
Vad unnar ni er? :)
 



Sanna | Beauty & Bride

Gaah, så himla fin verkligen! Älskar väskor. Just nu unnar jag mig nya saker till hemmet, och fräscha blommor. Känns skönt att äntligen kunna få spendera sin lön istället för att lägga allt på sparkontot :)


Kom ihåg mig?