Sunday thoughts

| Dagligen

 
 
 
Bilder från Skanör, tagna med min iPhone 7.

Livet är ganska magiskt! Har haft en lugn helg för själen, och den har varit helt fantastisk och välbehövlig. Dessutom så har jag varit långledig, så jag började min fredag med ett härligt pass på gymmet innan jag gjorde lite ärenden på stan. På eftermiddagen mötte jag upp en nära vän för ett glas vin och lite catching up. Kvällen och resterande av helgen har spenderats med S. God mat, mycket film och mys, men även en liten tripp till Skanör (bilderna). Promenera längst vågorna, prata & skratta om allt, mysa i septembersolen och påvägen tillbaka stannade vi för att hämta upp lite fika-bröd.

Nu har jag myst ner mig i soffan med en kopp kaffe och försöker planera veckan med allt vad det gäller. Kost, träning, skola, vänner, jobb och så vidare. Men jag tycker det är rogivande och mysigt att planera min vecka, vad tycker ni? Ska även skicka in veckans fjärde inlämning. Känns som ett bra avslut innan kvällsmiddag och Mr. Selfridge på TV:n.





Kom ihåg mig?