26 år!

| Dagligen
En magisk påskhelg och ännu mer magi på sin födelsedag. I söndags blev jag väckt med liten frukostbricka och födelsedagspresent av min finaste. Fick öppna ett fint paket från Miljögården innehållandes Klong äng vas (adlinks) + två vitrinskåp som jag har suktat efter ett bra tag nu. Förhoppningsvis är inredningsshopping (läs: möbler) klar på ett tag nu. Räknade ut att vi har köpt minst en möbel varje månad i ett år nu (i snitt). Å denna månaden har det blivit persienner, nytt till balkongen (lounge, marmor-bord, stolar och ledlampor), hylla till köket och så vidare. Men ack vad härligt det känns nu. 
 
Efter frukosten, fixade vi oss och sedan körde vi in till Malmö för att gå på brunch på Rose Bar & Dining,  Renaissance. Har tidigare varit där på deras afternoon tea, och har då uppskattat deras mat, service och inredning i resturangen, och i söndags var inte något undantag. Gudomligt gott och bra service! Efter brunchen tog vi en liten promenad i innerstan innan vi körde till Landskrona.
 
I Landskrona körde vi först till mitt barndomshem, och den känslan.. En blandning mellan glädje, nostagli, klump i magen och lite besvikelse. Allt var mycket mindre än vad man tyckte när man var liten. Men otroligt mysigt att få se på sin födelsedag. Tack S ♥ Sedan körde vi till S kusin som hade kalas, där hade vi det trevligt med hans släkt innan vi tog en promenad vid Citadellet innan vi körde hem och drack bubbel på balkongen. Magisk födelsedag!
 
 
 




Kom ihåg mig?