Gifts

| Dagligen
 
 
 
Hur fina människor har man inte runt omkring sig? Varje dag är jag tacksam över hur fina människor jag har runt omkring mig. Som alltid finns här i vått och torrt, lyssnar, stöttar och ställer upp. Även den tysta närvaron, att veta var man har sin nära på avstånd med inte långt i från. För jag träffar inte alla, alltid, men jag vet som sagt vart jag har dem, och det är det viktigaste. 
 
Fick så himla fina födelsedagspresenter, men framför allt allas närvaro på min födelsedag. Obeskrivligt. Fick som sagt Klong vasen av S när jag vaknade på min födelsedag. Blev verkligen såå glad. Har sucktat efter den ett bra tag nu och så var den där i min säng. Av mina vänner fick jag bubbel, dollar och en påse fyllt med spa-produkter, choklad, te och annat roligt. Blir så himla rörd och tacksam över hur väl de känner mig. 




Kom ihåg mig?