Och så kom förändringen..

| Dagligen
 
Se så fin hortensia som jag fick i födelsedag. Pryder fint på marmorbordet på balkongen.
 
En lördagsmorgon i lugnan ro! Helt ljuvligt att vakna upp tidigt, tassa ut i köket och förbereda frukosten med min käraste, kolla på ett avsnitt Suits i soffan och bara andas in lugnet. Det har minst sagt varit en omtumlande vecka, men avslutas med tillsammans med mina fina. Nu på förmiddagen är det som sagt lugnet som får tala, sedan blir det lite förberedelser inför min födelsedagsbrunch imorgon. Och ikväll kommer Amanda för middag, film och gotter. Fredagskvällen spenderades i Lund hos S föräldrar, med lite tacos, vin och snack hela kvällen lång. Verkligen jättemysigt!
 
Och så kom äntligen förändringen.. I måndags bytte jag nämligen jobb. Tyvärr inte smärtfritt och en glädjerik förändring - men det kommer bli otroligt bra för mig sedan när allting har lagt sig och jag har kommit in i det nya lite bättre. Har nämligen fått jobb på ett annat äldreboende som ligger utanför min stad, och känner redan att jag trivs där. Mycket kända ansikten på det nya jobbet och så. Det är roligt med förändringar!




Kom ihåg mig?