En sötnos

| Dagligen, Fotografier

How cute? I onsdags när mina brudtärnor kom på lite bubbel och mycket flams, så fick kom även denna lilla gossen på besök. Lilla M är en av de lugnaste bebisarna jag har mött och efter besöket önskar jag få träffa min brorsdotter (snart två brorsbarn) så snart som möjligt. 


Vad har hänt sedan i onsdags? Jo, i torsdags körde vi och hämtade S morföräldrar för att ta med de till Emporia, Malmö. De ville mest se shoppingcentret, sen var de nöjda. Efter det körde vi och köpte en födelsedagspresent till svärmor som fyller 50 år om någon vecka. Och efter turen körde vi och åt lite mat, sen slockade jag klockan 18 på kvällen. Slut i kroppen, eller vad? Jag har jobbat sedan fredagskväll, hela dagen igår, hela dagen idag och hela dagen imorgon (7-21). Men vill man så kan man! 





Kom ihåg mig?