Gravidfotografering

| Dagligen, Fotografier
Ny vecka, nya möjligheter! Det må va klyschigt att säga så eller gå efter det mottot, men jag älskar't. Jag älskar möjligheten av en nystart och en fräsch oskriven vecka. Återigen är veckan fylld med jobb men även en hel del mysiga saker, framför allt på onsdag och torsdag. Men det får ni veta mer då, tänkte jag. Så den här veckan skippar jag veckans planer och kör på i stället.
 
Det jag kan berätta är å andra sidan om min magiska kväll igår, då jag fick rasta kameran och utveckla mig ytterligare i fotograferandet. Min vän /och fd. Kollega väntar barn, och ville ha gravidfotografering på just hennes mage tillsammans med hennes fästman. Och självfallet ville jag prova på att fotografera även detta, då jag inte fotat mycket människor innan - jag föredrar stileben och inredningsbilder. Men prova måste man, annars lär man sig ingenting. Säger ju sig själv. Så sagt och gjort. Igår körde vi ut till Skanör, solen sken, blåsten låg på från alla håll och kanter. Johanna och hennes fästman var fint uppklädda och solens strålar skimrade mot havet. Svårt men otroligt roligt att få utvecklas - det gillas.Ni som har mig på instagram har redan sett ett smakprov.. 
 
 
Bilderna redigeras nu med alla olika varianter, detta är en av de första på just denna, men har väl fyra olika redigeringar för just denna bilden bara. Så roligt!



Sanna

Vad spännande :D


Kom ihåg mig?