Servera med stil!

| Inredning
 
Inlägget innehåller reklamlänkar
 
 
God morgon torsdag och säg hej till min fina examenspresent! I förra veckan kom min fina hälft hem med denna marmor -& mässingsbrickan till mig, som en försenad examenspresent och gissa om jag blev glad? Och med denna var det slut på shoppingen av just marmor och mässing i denna lägenheten - nu är det på gränsen att överskrida planet att det är fint, utan lite för mycket. Men jag blev ju så klart hur glad som helst!
 
Idag är det som sagt en dag kvar till helg och det känns lite extra ljuvligt för snart är jag ledig i hela två dagar. I och med det som hände i tisdags hade jag behövt vila upp mig ordentligt - men när man är ledig vill man så klart hitta på något lite extra. Så i helgen väntas det en liten mini-tripp och utflykt samt fotografering. Lagom med aktivering, så hade gärna tagit ett träningspass eller två också. 
 
 
 
 
Serveringsbrickan kommer från Ellos och ni hittar den här.
 
Vilken serveringsbricka! Kan säga att den är oerhört tung för att vara en bricka, men det kan man lista ut av materialet - marmor och mässing. Men oerhört vacker för att vara så stilren. På bilderna får ni även ta del av mitt senaste inköp i växtriket - en elefantöra. Så himla söt planta, eller vad säger ni? Det är roligt med lite udda och härliga växter i hemmet, och för att inspireras lite extra kikar jag alltid in hos Sanna för just att hitta ny inspiration. 



NORRSKEN EMMA

snyggt!!


Kom ihåg mig?