Stor inspiration till vårt bröllop

| Bröllop
Detta gör jag om dagarna - letar efter inspiration till vårt bröllop. Och största frågan är - vart börjar man? Vi är mitt i bröllopssäsongen, så sociala medier kryllar av fina bröllopsbilder i olika dess former och varianter. Men visst är det ljuvligt att det är just så, att allt är så himla varierande beroende på brudparen? Tycker verkligen om det.
 
Många utav mina dagar sitter jag på Pinterest och Etsy, där jag letar inspiration och detaljer till vårt bröllop som kommer äga rum nästa år. Dessutom kollar jag efter en plats där vi kan spendera vår honeymoon på. Vi har redan mycket klart för oss, vad vi vill och inte vill. Så det är dags att reka plats samt just - detaljer.
 
 
Ett ljuvligt kollage med detaljer från min underbara väns bröllop. John & Amanda´s bröllop ägde rum ute på en herrgård, där vigseln var utomhus och middagen i herrgården. Det var otroligt fint väder och plats att bli äkta makar på. Jag fick verkligen mycket inspiration från deras bröllop, och efter det vet vi lite mer vad vi vill och inte vill ha på vårt egna. 




Kom ihåg mig?