Veckans planer

| Dagligen


Välkomnade den nya veckan redan i förra inlägget, men vi har mött den med härliga nyheter och mycket glädje - en måndag som denna. Efter förra inlägget cyklade jag till gymmet och körde ett härligt pass cardio. Det gav mig verkligen en kickstart på denna veckan! Vad händer mer under veckan tro?

Tisdag består av ett förmiddagspass på jobbet och förhoppningsvis hinner jag en liten joggingtur innan jag ska ta tåget. På eftermiddagen blir det att laga lite mat och så tillsammans. En lugn kväll!

Onsdag å andra sidan vankas det ett morgonpass på gymmet med S. Sedan ska han klippa sig hos min frisör innan vi åker på lite arbetsintervjuer. Han ska på två och jag ska på en. Ska bli spännande! På kvällen ska vi hem till hans föräldrar och äta middag. 

Torsdag är jag också ledig, och även då blir det ett tidigt gympass tillsammans. Vid lunch ska jag möta upp Linda för lite Kina mat och kvalitetstid. Blir även hemmasysslor som tvättpass och dylikt. 

Fredagen börjar med en liten frukost tillsammans med S mamma som fyller 50 år. Vart kommer jag visa er i helgen! Efter en förmiddag tillsammans med dem bär det av för litet kvällspass på jobb.

Lördagen bjuder förhoppningsvis på mysfrukost och även här ett gympass. Älskar att träna med S! Och eftersom det är jobbhelg så kommer jag hålla kvällen på jobb medan S ska fira sin mamma. Mysigt!

Min söndag börjar på jobb och på kvällen kommer Amanda på födelsedagsmiddag då hon fyller år. Blir middag och efterätt, sedan en lugn kväll. 

Så lite av allt händer i veckan, och det ser jag fram emot! 





Kom ihåg mig?