Veckans planer

| Dagligen
 
Måndag igen, hörreni, och solen skiner - visst är det fantastiskt? Solen har vid dessvärre sett allt för sällan denna sommaren här nere i Skåne. Det är nog rekord på hur dåligt vädret har varit, men vad gör det om hundra år? Förhoppningsvis inte alldeles för mycket på vår planet, annars är jag nöjd ändå. Nu ska jag strax bege mig mot jobb, men först tänkte jag gå igenom veckans planer..
 
Måndag, idag händer det inte speciellt mycket. Blir som sagt jobb nu på förmiddagen trots jag är helt slut i kropp och knopp. När jag kommer hem ska jag dra över lägenheten med alla städredskap, laga lite matlådor och sedan ha en avkopplande kväll för mig själv. Denna veckan går vi om varandra en del, men egentid är också viktigt emellanåt!
 
Tisdag, jobbar jag även på förmiddagen och sedan kommer Amanda hit på kvällskanten. Länge sedan jag träffade henne, trots att hon har flyttat tillbaka till stan. Så det blir extra kvalitetstid med henne. Tänker mig någon promenad och massa snack. Hur underbart som helst!
 
Onsdag, äntligen har vi förmiddagen ihop, S och jag. Det blir en sovmorgon, eller sova tills en vaknar i alla fall, gärna liten mysig frukost tillsammans också. Det är dryga veckan sedan det skedde sist. Därefter blir det antingen ett träningspass tillsammans eller plocka hallon på Hallongården innan jobb - lite beroende på vädret. Och jobbkväll efter det.
 
Torsdag, med en oplanerad förmiddag och sedan jobbkväll. 7 av 7 dagars jobbpass...
 
Fredag, äntligen lite ledighet! Woho! Troligtvis är även S ledig, då han jobbar kvällsskiftet denna veckan, så då blir det en liten utflykt med kameran i högsta hugg. Först tänker vi ta med en liten hallonpaj till hans morföräldrar och även ta en promenad i närliggande skog intill dem. Sedan har vi pratat om att köra till Greveholm, då jag aldrig har varit där. En mysig fredag helt enkelt.
 
Lördag & helgen, ser ut som att jag ska agera fotograf till min fd. kollega och ta lite gravidbilder på henne och hennes fästman. Detta är oplanerat på tid, så lördagen hålls lite öppen. Kanske följer även S med, då vi ska vara i Falsterbo - så då kan vi hitta på något där. På söndag jobbar jag återigen och startar nästa jobbvecka redan då.
 
Det är mycket jobb nu, vilket jag gillar men samtidigt behöver man de
små fina stunderna för att klara av att just jobba mycket. 
Glöm ej att ta hand om er där ute!
 
Trevlig måndag :)



NORRSKEN EMMA

fin blogg!

Sanna

Så du jobbar och står i :)
Låter ändå som en bra vecka, Greveholm hoppas jag ni åker till så att en kan få se lite bilder därifrån efteråt, hihihihi :) Kram


Kom ihåg mig?