Första advent

| Livsstil
 
Hur fin är inte den här julgranen som man finner på Galeries Lafayette, Paris?
 
Första advent, äntligen! Idag vaknar vi med en liten extra feeling här hemma, för idag kan man officiellt lyssna på julmusik och allt där till. Och jag kan erkänna att jag verkligen har längtat till december och julen i år, för den blir lite extra speciell för mig på flera olika vis. För det första kommer jag få fira jul tillsammans med hela min familj, helgen innan julafton. Detta har inte skett på flera år på grund av olika anledningar - men nu så händer det - dessutom ska vi vara här hos oss. Som jag längtar! Sedan är det första julen tillsammans med min fästman, som gör allt extra mysigt. 
 
Sedan är jag ett stort fan av hela december och tiden innan julafton. Har de senaste åren jobbat under julafton och helgen, även i år blir det så, därför är tiden och det speciella myset innan väldigt uppskattat för mig. 
Idag har jag dessutom bjudit hem en massa tjejer för adventmys med godsaker och härliga drycker, julmusik och extra mys denna söndag. Så ska strax börja förbereda inför deras ankomst i eftermiddag, tror det kommer bli väldigt mysigt.
 




Kom ihåg mig?