Pont Alexandre III

| Resor
 
 
 
 
Bron Pont Alexandre III är en del utav världsutställningen 1900 och byggdes som ett minne för den fransk-ryska vänskapen, och är byggd mellan Place des Invalides och Champs-Elysees över Seine floden. Är även uppkallad efter den ryska tsar:n Alexander III av Ryssland. 
 
God morgon lördag! Idag kör vi mysmorgon för hela slanten här hemma. Äter scones som blev över från igår till frukost, dricker kaffe i mängder, gosar i soffan framför en julfilm samtidigt som vi har alla värmeljus, adventsljusstakar och julgran tända. Å så har vi ju tvättpass nu på morgonen, men det är en annan femma. 
Samtidigt som jag njuter av nuet och kvalitetstid med Simon, så tänker jag återigen tillbaka till Paris. Måste dit igen, snart. Tur att jag och mina tärnor bokade vår weekend i veckan, dock inte hit. Men har ni sett denna vackra bron? Förundras fortfarande.
 
 
 
 
 
 




Kom ihåg mig?