Saluhallen, Malmö

| Dagligen, Fotografier
 
 
 
 
 
I början av veckan gjorde jag och min klasskamrat lite research här, Saluhallen i Malmö. Det är nämligen så att slutterminen för Undersköterska ska man göra ett "gymnasiearbete" där man helst ska göra en aktivitet/något praktiskt (inte tvunget) inom de fyra stora områdena som nämnar sig för en undersköterska. Lättast för både mig och min klasskamrat har varit att välja äldreomsorgen då vi båda jobbar inom detta. Å vidare har vi valt att göra en utflykt hit → till Saluhallen i Malmö. Vi tror helt enkelt att det vore en trevlig upplevelse med en utflykt hit. Förutom att handla över disk hade Saluhallen många matställen som verkade väldigt trevliga! Alltså känns det helt rätt att göra en lite utflykt bakåt men framåt i tiden. 
 



Sannas rum

Åh vilket underbart inspirerande inlägg! Gillar det verkligen :) Kram


Kom ihåg mig?