NYC, here we come!

| Dagligen
 
Nytt år och nya möjligheter! Och med detta betyder även nya mål. 
Hade ni en bra jul och nyår? Det hade jag, bästa på flera år får jag faktiskt säga. Att vara omringad av människor som älskar en, som vill se en utvecklas, som sprider glädje och inspirerar en, har varit som att suga in ny energi. Och att bli redo för ett nytt år. Skriver ni upp era "nya året mål"? eller har ni nyårslöften? Själv har jag en lista av mål, personliga, karriär och så vidare. Jag mår bra av att ha delmål och SMARTa mål överlag. Att ha något att sträva efter och pricka av det i den mån som det går. Ibland klarar man det, ibland inte - och det är okej! 
 
Idag den 3:e januari har jag "redan" halvt bockat av två mål. Inte riktigt men stora steg dit. För det första har jag och mina tjejvänner bokat årets resa till New York! Detta som har varit en dröm ett bra tag nu ska äntligen upplevas, och dessutom med tre oerhört fina människor i mitt liv. Att få strosa runt i denna stad, shoppa, äta gott, turista och bara för andas in storstadslivet tillsammans med sina vänner är rena drömmen. Så den 4 maj åker vi dit! Och två dagar innan det ska jag för första gången springa ett lopp, rättare sagt vårruset. Det blir alltså att träna kondition hela våren, vilket är motiverande. Börjar först inne på gymmet och löpbandet, för att sedan övergå till utomhus och därefter springa loppet. Behöver jag säga att jag är taggad? 
 
 




Kom ihåg mig?