Det är lilla extra

| Dagligen
Helg mitt i veckan! Japp, ni läste rätt. Nu är jag ledig i två dagar och håller därmed "helg" redan nu. Rätt skönt om jag får säga det själv. Jag ska nämligen jobba vidare resterande av veckan, så i dag tänkte jag unna mig det där lilla extra. Och det där lilla extra har idag inneburit att vakna extra tidigt för att göra kaffe till både sambon som skulle i väg tidigt till jobbet, men även en eller två koppar till mig själv som har avnjutits i sängen samtidigt som jag har inspirerats av ett flertal olika källor. I bakgrunden har även Sommarhits 2017 spelats, ljuvligt.
 
Att få avnjuta en frukost i lugn och ro, låta det sjunka ner och sedan diska upp och göra det fint i köket. Fått ta en promenad och rensa tankarna och kroppen från energi. Har även fått tränat och lagat kvällsmaten tillsammans med min fantastiska sambo, vilket inte är ofta, så det har verkligen uppskattats extra mycket en dag som denna. Sedan har jag fått göra ärenden som behövts, och druckit kaffe tillsammans med Linda och därmed fått en dos kvalitetstid med min fina vän. En dag där alla smådetaljer är det där lilla extra och leendet är stort när man sedan går och lägger sig. Sådana här dagar behövs, där man uppskattar alla detajer i vardagen. Det är vardagslyx!
 
 




Kom ihåg mig?