Heart to heart

| Bröllop, Dagligen
 
Idag mina kära vänner åker vi äntligen till Göteborg och därmed även bröllop. 22 juli 2017 blir en dag med mycket glädje för min (vår) del. En av mina närmsta vänner ska nämligen, inför sin familj, släkt och vänner, bli maka med den person som hon älskar, som hon har en familj tillsammans med, två fantastiska barn, och en historia samt en framtid i flera flera år fram över. Detta ger en självklart gåshud att skriva om, det är magiskt.
 
Förra året gifte min bror sig med mamman till hans barn, mina brorsbarn. Att få vittna och ta del av andras kärlek gör mig helt lyrisk. Det är det vackraste som finns. Och självklart ser all kärlek väldigt olika ut - men det finns något där hos alla som gör det extra speciellt.
 
Så i skrivandes stund befinner vi oss i bilen och är på väg hem, hem till Göteborg. Där hoppas vi på att få vårt hotellrum när vi anländer så vi kan få i oss något litet att äta och fixa i ordning oss. Det är som sagt sommarklädsel och vi har valt temat blått på våra kläder. All information jag har fått är att dem skall vidgas utomhus, så jag håller tummarna att det är fint väder. Sedan återstår det att se. Åh, jag är verkligen superglad!
 
 
 
Vi har valt att ge dem denna ljusstaken från Orrefors i form utav ett hjärta. Det kan inte kännas mer passande än så, eller vad säger ni? Det är en fysisk gåva som man alltid kan kolla tillbaka på och minnas sin dag. Dessutom går den att använda året om, vilket är ljuvligt. Sedan har vi valt att ge dem en flaska Champagne (inte den på bilden) samt en spa-upplevelse för bara dem två. Detta i syfte till att rå om varandra lite extra. Som småbarnsföräldrar kan jag tro att det är tuffa tider och att man lätt glömmer bort varandra. Och det är kärleken till varandra som familjen byggs upp på, känner vi, så det syftet med vår bröllopsgåva till brudparet. 
 




Kom ihåg mig?