Nationaldagen

| Dagligen
 
Falsterbo's småbåtshamn
 
Sveriges Nationaldag! Vilken härlig morgon jag har haft det på min lediga dag. Tanken var först att ta tag i träningen idag, vi båda här hemma har blivit så dåliga på det den senaste tiden. Men sedan kände vi för att ligga kvar i sängen och läsa varsin bok - himla mysigt. Och efter en dusch, fönat håret, lagt make up:n, har jag placerat mig ute på balkongen i min nya kimono (annonslänk) och fortsatt läsa. Läser just nu Denise Rudbergs Mellan fyra ögon som jag faktiskt tycker är riktigt bra. Har i stort sätt läst alla hennes böcker, och dem tilltalar mig. Har en hel hög av sommarläsning som jag har börjat beta av lite smått nu. 
 
Flaggans dag kommer "firas"/spenderas ute i Falsterbo som vi strax ska köra till. Där blir det lite fika och strandpromenad med min käraste familj och så. Sedan ikväll har vi bokat biljetter för att gå och se Pirates of Caribbean: Salazar's Revenge - så vi hoppas självklart att den är bra! Efter det ska vi unna oss lite hämtmat, jag tänker indiskt. Gott! Hoppas att ni får en superfin dag!

 





Kom ihåg mig?