Nyper mig i armen..

| Dagligen
 
Ja, vart börjar man? Jag får typ nypa mig i armen för att inse vad som händer i livet just nu.. känns mer som jag svävar på moln, haha. Men jag dagdrömmer inte utan detta är på riktigt. Frågan är vart man börjar med allt.. vet ni? 
 
Min kropp känner lyckan i att vara ledig några dagar i rad nu.. fem för att vara exakt. En mini-semester på hemma plan kan man väl säga. Skönt är det i alla fall! Jag behöver komma ner i varv, hitta balans mellan träning, kost och livet, har inte riktigt hunnit det under det gående året - vilket slår en ibland. Men ack vad tacksam och glad jag är i vad som händer nu, svårt att förstå. Vet som sagt inte vart man börjar.. försöker googla runt men känns som jag bara twistar in mig istället, haha! Har ni tips? 



Sanna

Börj med att sätta en budget och en gästlista. Och några datum ni kan tänka er. Jag skrev ett inlägg om vår budget vill jag minnas som kanske kan vara en fingervisning 😘 http://www.sannasrum.se/lasarfraga-brollopssmink/ (Det är rätt inlägg)
Därefter kan ni börja kolla på lokal + kyrka (eller vigselförrättare om ni ska ha borgerligt).

Svar: Har gått igenom ditt bröllopsarkiv! Haha 😘
camillalinneas.blogg.se


Kom ihåg mig?