Två från Michael Kors

| I min garderob
 
 
I maj när jag var i New York blev det ganska mycket fynd inne på Michael Kors.. Har tidigare visat både en nessensär och väska som jag fick med mig hem från resan, men tänkte fortsätta och visa resterande sakerna också. Jag är generellt inte mycket för att shoppa kläder och väljer då hellre att lägga mina pengar på finare accessoarer och skor - som jag älskar. Nu är detta bara materiell lycka och vet att det inte har någon betydelse, och att vi ser olika på saker och ting. Men jag tycker om det!
 
Den här beiga väskan fick hursomhaver följa med hem från New York, och den passar utmärkt i min garderob. Bär mycket färger i vitt, blått, beiget, svart och lite mönster på. En utmärkt sommarväska i både färg och storlek. Som igår fick lilla systemkameran följa med ut på tur, så då var utrymmet i väskan perfekt. Nu har jag dock fått min dos av detta märket och har börjat kolla mig efter andra. Tycker man att det är roligt, så är det även roligt att spara till det. 
 
 
Vi hade en heldag med shopping på Woodbury Outlet som ligger ca 1,5 h utanför New York City. Dit tar man sig lättast med buss och den går att förboka hemifrån, och det gjorde självklart vi. Outleten innehöll över 220 butiker i alla dess former, och mycket märkesbutiker så som Michael Kors, Oscar de la renta, Burberry, Mulberry, Prada och så vidare. Inne på Michael Kors var det upp till 60-70% rea på allt - därmed gick vi loss lite grann.
 
Fick även med mig ett par solisar, förutom två väskor och en nessensär, ifrån Michael Kors. Dessa är väldigt klassiska men passar min ansiktsform bra och jag trivs i denna sortsens av solglasögon. Man ska gå på ett vinnande koncept har jag hört - även om det kan vara skoj att prova något nytt ibland! Alla är vi olika, och tur är väl det.
 
 
Dessa bruna solisarna från Michael Kors fick som sagt följa med mig hem från NYC, och jag är supernöjd med dem. Kollade på många olika men fastade för dessa och ett annat par som också fick följa med hem. Klassiskt bruna som passar till allt, vad mer kan man begära? Dessutom fyndade jag allt detta för en summa som är mindre än vad man tar för Michael Kors väskor i Sverige. 
 



Sanna

Åh så fina! Skulle verkligen vilja ha en ny väska, och just beige har länge stått högt upp på min lista :) Bra köp!


Kom ihåg mig?