Vi ska gifta oss!

| Bröllop
 
Jag vågar knappt tro detta eller skriva det - men vi ska gifta oss! Det pirrar i hela min kropp när jag tänker på hur livets vändningar blir till de bättre och vad som händer därefter. I maj valde vi att förlova oss, ett gemensamt beslut och därmed inget frieri. Men - det var minst lika magiskt det. Min fina fästman körde oss till Lomma småbåtshamn, där vi först träffades, och där vi även förlovande oss. Intimt och magiskt. Han tog mitt hjärta till en helt annan nivå från första dagen vi träffades och det har sedan dess känts mer än rätt.
 
Så nu till det stora, vi ska gifta oss.. Och det är ju lite knasigt, spännande, pirrigt, nervös - ja, alltihopa! Men det känns så rätt. Min soulmate fanns där ute och väntade på mig - och nu är han här. Går knappt att beskriva hur ens känslor varje dag bubblar. Så från nu har jag skapat en ny kategori här i bloggen: bröllop, där ni kommer få följa alltifrån inspiration till den stora dagen. 



Sanna

Aaaaaah grattis igen fina du (ni)! Ska bli underbart att följa!

Sydney

Grattis!!

Jag hoppas att ni blir glada och lyckliga med varandra!!


Kom ihåg mig?