Weekend is coming up

| Dagligen
Underbart att fredag äntligen är här och jag faktiskt är ledig i helgen! Just nu jobbar jag som sagt väldigt mycket kväll och även helger, så det känns extra lyxigt att få vara ledig i helgen + även nästa helg. Tänk att om en vecka så tar jag examen som undersköterska och kan sedan hålla tummarna att jag kommer in på nästa linje i höst, hehe. Om inte - så har jag börjat spåna på en plan B. Så oavsett vad kommer det bli toppen!
 
Har börjat min fredag med att få en kaffe på sängen (helt underbart även det) och sedan tagit en morgon promenad nu innan jag slagit mig ner i soffan med frukostbrickan. Ska alldeles strax ta och fixa mig innan jag ska bege mig mot ännu en jobbkväll - denna på en lugnare avdelning så det känns inte lika ansträngade att ta sig till jobbet idag. Jag är redo för en bra helg!
 
 
 



Ska verkligen bli härligt med helg


Kom ihåg mig?