Sommarbröllop

| Dagligen
 
 
Blommor, glitter och spets! Häromveckan fick vi hem en bröllopsinbjudan, som är ett konstverk i sig själv. Min bästa vän A i Göteborg ska gifta sig i sommar, och självklar ska vi fira detta med henne och hennes blivande man. Tycker verkligen inbjudningen var så fin! Rosor, glitter och spets - favoriter hos både mig och A. 
 
Turen har jag även att jag slipper ändra om i schemat och diverse för att kunna vara delaktig i denna dag. Utan jag är ledig denna helgen och hotellet är nu bokat! S och jag kommer bo mitt i centrum för att kunna njuta av en sommardag i Göteborg innan vi kör hem igen. Hur lovely? 
 
Nu till det roliga, vad ska vi ha på oss? Det är sommarklädsel enligt hänvisningarna och det första jag kom och tänka på var: ljusblått! En långklänning i ljublå och blommor vore toppen. Har ni några tips? :)
 
 



Oliwia

Ljusblått är väldigt vackert eller en ljus aprikos/orange sån pastellfärg! med vita blommor i håret :D

Evelina

Åh, sommarbröllop är så vackert!
Ljusblått kommer vara så fint, det är verkligen fint till en solkysst kropp :D


Kom ihåg mig?