Brunch i mängder

| Dagligen
 
 
1 maj! Och idag har vi fått äran att vakna upp till solsken, ljuvligt. Idag blir det en bra dag, det känner jag på mig. Ska nämligen snart åka mot Ystad och Ystad Saltsjö Bad för att äta brunch med min fina vän & hennes bebis. En liten försenad födelsedagspresent, om man säger så. Ska bli väldigt mysigt och skönt att komma ut på en lite tur. Därefter tar jag tåget direkt till Lund för att grilla i S föräldras koloni. Bra ledig (och röd dag).
 
Gårdagen bjöd på en joggingtur samt lite hemmaträning efteråt. På eftermiddagen kom S föräldrar hit för en sen brunch, mycket Nespresso-kaffe och mys på balkongen. Blir härlig värme där när solen står på. Senare på kvällen kollade vi bara film här hemma, himla mysigt. Brunch igår, brunch idag - har jag sagt att jag älskar brunch?
 
Visst ser det ljuvligt ut med färska bär och frukter? Blåbär, hallon, jordgubbar, skivad apelsin och melon. Det är verkligen sommar feeling för mig. Vill försöka ha det hemma i kylen resten utav våren/sommaren. Har nämligen lite planer nu efter resan. Nej, dags att packa väskan och bege sig mot Ystad Saltsjö Bad!




Kom ihåg mig?