Four favorites

| Skönhet
 
Fyra skönhetsfavoriter denna lediga torsdag.. Jag kan ärligt säga att jag har tappat det här med smink och skönhet ganska mycket det senaste faktiskt. Vet inte vad som har gjort det men det tilltalar inte mig på samma sätt, tyvärr. Men hoppas att det kommer tillbaka under sommaren! 
 
Oavsett hur som haver så tänkte jag visa de små favoriterna som jag faktiskt har här hemma i hyllan. Detta inkluderat min nya lilla necesärr från Michael Kors som jag handlade i New York, eller rättare sagt på Woodbury outleten. Den är i den perfekta rosa färgen som var lite svårt att få till på bild, men någorlunda, där remsan i mitten är lite mörkare rosa och skimrar. Nu till sommaren brukar jag i stort sätt bara ha lite puder, mascara och målade ögonbryn, något läppstift eller läppglans - då är denna perfekt att bevara sminket i och samtidigt ta med sig om man ska iväg.
 
 
 
Det transperanta hårda pudret från Chanel har jag haft i två år nu och jag är fortfarande lika nöjd + nu börjar det nå botten av höljet. Köpte det i Stockholm på NK men vet att Kicks och andra återförsäljare också har det. Och för att fortsätta med Chanel så månadens färg May är även nuvarande favoriten, igen.  Eftersom jag jobbar inom vården så får jag inte använda nagellack, och glömmer därmed lätt av att måla när jag exempelvis är ledig lite längre. Men tårnaglarna ska faktiskt också vara fina, och det blir dem utav denna.
 
Sist ut är Urban Decay Naked basics, en liten palett med ljusa, beiga, brun och svarta ögonskuggor. Fick denna i födelsedag och blev helt förälskad. Har haft naked 2 tidigare men den förstördes när jag tappade den, tyvärr. Var en ljuvlig födelsedagspresent att öppna må ni tro. 




Kom ihåg mig?