On fridays we update!

| Dagligen

Äntligen fredag, eller vad säger ni? 

Jag såg att inlägget om Central Park blev helt knasigt och har tyvärr inte haft tid till att rätta det eller gå över mina bilder från New York ännu, därmed har jag bloggat från mobilen.. Ska fixa det så fort tillfället ges!

Min fredag har börjat med en morgonpromenad tillsammans med min andre hälft och har nu ätit frukost ute på balkongen. Hur underbart! Nu blir det till att skumläsa genom kurslitteraturen en sista gång innan skolan och slutprov i demenssjukdomar. Intressant! Har fått jobb på en demensavdelning, så det kommer väldigt passande det här. Efter skolan blir det en liten träff i stan innan jag promenerar hem för att fixa mig. Ikväll ska vi ut och äta för imorgon fyller S år. Himla mysigt! En bra fredag med andra ord.





Kom ihåg mig?