One perfect sunday

| Dagligen
A perfect morning starts with coffee.. Eller vad tycker ni? Äntligen en morgon utan alarm, säger jag. Vaknade av mig själv vid åtta, gick upp och gjorde en lyxkaffe samt lite frukost som jag tog in till sängen. Det uppskattar jag så mycket! Efter frukosten valde jag att stanna kvar under täcket och läsa en roman. Alltså åh, jag blir helt lyrisk av tillvaron just nu. Det senaste året har varit en dröm för mig och jag är ofantligt lycklig. 
 
Nu har jag placerat mig i loungen på balkongen, efter ha städat lägenheten, med dagens andra kopp kaffe och en stor flaska med vatten. Här ska jag spendera närmaste timmen innan jag ska laga lite mat och matlådor i form av stroganoff. Sedan bär det av till blomsterhuset för att köpa en morsdagsblomma till S fina mamma, och vidare mot lite kvällsjobb. Imorgon är jag ledig och har lite inplanerat + ska skriva min sista inlämning sedan är jag klar som undersköterska och det är bannemig på tiden. Nu väntar jag ivrigt på intagningen till hösten.. 
 
Hoppas att ni får en trevlig söndag och firar era mödrar ordentligt!
Mamma, jag älskar dig ♥
 
 
 



Sanna

Åh vad underbart det ser ut och låter :) Vart är din matta ifrån förresten? Är sugen på en sån till sovrummet :D

Svar: Från Rusta faktiskt :)
camillalinneas.blogg.se

Sanna

Åh tack så jättemkt för ditt svar :) Ja, men Rusta har en hel del fina mattor, vår köksmatta är därifrån :D Är det den som heter Fia, måntro?

Svar: Nej, men Fia mattan var ju superfin! min fanns ej på hemsidan längre
camillalinneas.blogg.se


Kom ihåg mig?