Halvår

| Bröllop, Dagligen
 
Ett halvår som förlovade - ett halvår kvar tills vår stora dag! Kan inte förstå eller ta in att det enbart är ett halvår kvar tills vi ska samla våra familjer, våra vänner och allt därtill för att ha en underbar dag tillsammans med dem samtidigt som vi säger Ja till varandra. Tiden går alldeles för fort nu känner jag, hehe!
 
Vår historia är inte lång men den är vår. Dagen som jag träffade Simon, då träffade jag verkligen min andre hälft. Känslan som infann sig i mitt inre går inte att förklara med ord - men det är äkta kärlek. Jag fann min pusselbit, min själsfränd och bästa vän den dagen i maj. Och det ska bli en ära att få dela mitt liv med honom, dela hans efternamn och våra familjer blir en. Denna glädjen att få dela min vardag med honom är den bästa jag känt. Detta är sanslöst underbart och jag tror att vår dag, om ett halvår, kommer bli lika magiskt som han är ♥




Kom ihåg mig?