Två månader

| Bröllop, Dagligen
 
 
Long time no see.. Tiden springer iväg med denna sommar värmen som råder över landet. Och inte får vi klaga i lilla landet lagom. Nej, men det är skönt - till vissa delar - andra tar ut sin rätt, helt klart.
Det var ett tag sedan jag skrev här, som vanligt, men kan ärligt säga att inspirationen eller energin inte har funnits till efter bröllopet. Kändes som all must försvann ur mig efter att vi städade upp efter vår fina dag och sedan har den inte riktigt kommit tillbaka. Men kanske efter några givande samtal så har den det.. vi får se.
 
Kan ärligt säga att det inte har hänt något särskilt under dessa två månaderna heller. Vi har verkligen njutit av livet som gifta och vårt nya hem i Lund. Andats, umgåtts med nära och kära, lite små utflykter och si så där. Har i för sig skaffat mig ett nytt jobb som jag börjar på den första september, och det är ju skoj! 
 
Livet som fru får jag dock säga att jag tycker om, för jag tycker ju så klart om min man - min fina man. Det har varit en omställning med efternamnet. Inte något man byter bara så där varje vecka precis. Men att ha fått förenas i VI och Vårt är det mest fina jag varit med om. Att vårt bröllop sedan har fött min bästa väns bröllop är ju mer fantastiskt!
 



Så fina! :)


Kom ihåg mig?