Fredagsfrukost

| Dagligen, Inredning
Glas och skål från Rosendahl är en ny favorit här hemma på frukostbordet.
 
Idag njuter jag av detta tillsammans med min fina hälft! I går anlände äntligen våra nya köksstolar och idag har vi hunnit äta en god fredagsfrukost tillsammans. Vilken lyx. Vi har turen, dagar som denna, att Simon arbetar två minuter från vår lilla lägenhet. För idag var vi båda supertrötta att han försov sig. Därmed fick det bli lite extra god frukost nu till hans jobbfrukost istället. 
 
Får njuta lite extra utav livet idag och reflektera en aning på allt som sker och skett. För gårdagens arbete var otroligt tungt. En tant somnade in och det tog hårdare än vad jag anat. Blev en tuff kväll på jobbet med mina kollegor, då vi alla grät och hade ont i kroppen efter farvälet. Vissa känns mer än andra och det är en stor nackdel med att jobba på ett äldreboende. Usch! Hon vilar fridfullt och skönt nu ♥
 
 
Får njuta lite extra utav denna underbara lägenhet. Vet att jag skrivit det i de senaste inläggen, men jag älskar att bo här. Att frukosten även smakade gudomligt vid vårt nya köksbord som vi har fått chansen att inviga idag till frukosten.
 
I eftermiddag kommer svärmor hit på en go kopp kaffe och senare ska jag in till Malmö för efterlängtad sushi och vin tillsammans med kollegor. Kan inte bli bättre start på helgen, eller vad säger ni?



Amanda

Superfina bilder!

Angelica Wåhlin

Vad mysigt!


Kom ihåg mig?