26 januari

| Dagligen
 
 
Torsdag. Man kan nästan tro att det är vår ute när man ser dessa bilder, eller hur? Om det vore så väl! Istället har jag vaknat upp med täppta bihålor och huvudvärk, inte precis det jag har tid med just nu. Försöker nämligen beta av lite inlämningar i skolan (sista terminen!) och fixa i ordning i hemmet. Hänt en del sen jag bloggade sist. Lovade mig själv att bli bättre på att blogga detta året, men livet har kommit emellan - men! det blir förhoppningsvis ändring på det snart. Först ska jag avnjuta min kopp kaffe i mina nya koppar från Rörstrand, sedan ska jag städa undan lite och diska innan det bär av till Ikea för att kolla möbler och äta lunch med S. 
 



hoppas att du mår bättre snart

Emmi - explorista.se

Det ljuset och rosa tulpaner, sån vårkänsla! Älskar att ha fräscha snittblommor hemma efter jul, det ger så bra energi. :)


Kom ihåg mig?