En drömmande fredag

| Dagligen
Fick vakna upp till strålande sol bredvid min blivande make igår, och det var fredag + jag var ledig - vilken lyx! Och detta fortsattes med att en fick lyxkaffe och kokt ägg på sängen framför lite serie och jobb i datorn. Detta var drömmande. Morgonen forsattes med lite uppröjning i köket samt lite polering av vasken, vilket kan behövas titt som tätt. Drog över lägenheten med dammsugaren och sedan gjorde jag i ordning mig. För sedan väntades det storhandling av mat och ärenden i Malmö.
 
Lite från hallen och en glimt i min garderob / min nya klocka.
 
Tog fram min Michael Kors väska som jag köpte i New York tidigare i år och även min gåva som jag fick i onsdags. Ni som följer mig på Instagram vet redan, men ni andra.. I ondags efter jobbet blev jag först upphämtad och väl hemma fick jag en gåva, också av min blivande man. Det var en present i en present, i en present.. Och i sista boxen låg denna ljuvliga klockan, också från Michael Kors (!). På en helt vanlig onsdag?
 
Så ett utav ärenden i Malmö blev att fixa länken på klockan, så nu sitter den som en smäck på armleden. Efter Malmö och lite shopping körde vi sedan vidare mot Lund för lite lunch på Grafiti inne på Nova Lund. Där valde vi båda en bakad potatis med ceasar tillbehör - och så mycket mat vi fick (se nedan)
 
God bakad potatis med Ceasar fyllning på Grafiti / vin hos svärföräldrarna
 
Å efter god lunch och fönstershopping - båda hittade vi varsin jacka som vi blev lite smått förälskade i - körde vi den lilla sträckan som är till svärföräldrarna från Nova Lund. Där drack vi varsin kaffe från deras Nespresso, tog deras hund på en härlig promenad och senare blev det mat och vin innan vi körde hemåt igen. Veckans lediga dag spenderades med mycket glädje och rörelse, men ack vad jag fick ladda på med ny energi. Det blev verkligen en drömmande fredag. 
 




Kom ihåg mig?