Good news

| Dagligen
 
Kom hem till denna fantastiska höstbuketten i fredags efter jobbet. Min blivande man är helt
otrolig på att vissa uppskattning och uppvakta en på olika vis ♥ Så fin bukett!
 
Då var det söndag igen och solen lyser här i Skåne, helt otroligt! Ännu en vecka har gått och idag är det dags att skriva ner kommande veckas mål. Just nu är jag inriktad på lite mentala och hälsosamma mål, därmed är det lite tyst här mellan varven. Mitt jobb är påfrästande på många sätt, men framför allt det mentala. Och under den senaste veckan har det tagit mer på mitt psyke än någon annan gång. På gott och ont. Så med det sagt är jag lite utmattad, dels efter en hektiskt sommar och allt därtill. Men nog om detta! 
 
Å apropå något helt annat så skrev jag äntligen på papper om fastanställning på mitt nya jobb. Woho, vilken lättnad det var måste jag få säga. När jag började där i april så studerade jag fortfarande, sedan åkte jag till New York och saker bara flöt på. Nu är sommaren slut och jag kunde äntligen skriva på för fastanställning. Detta firade vi självklart med ett glas Prosecco och hemmagjord pizza i fredags, och kommer även firas med semester och Paris i oktober. 
 
Nu på morgonen har vi druckit kaffe i sängen här hemma, ätit favoritgröten till frukost och storstädat lägenheten. Idag är en riktig hemmadag, som jag verkligen behöver. Ska strax gå ner till affären för att fylla på i kylskåpet så jag kan laga lite matlådor ikväll, få en promenad och bara samla energi. 
 
 




Kom ihåg mig?