Mitt drömbröllop

| Bröllop, Dagligen
-Inlägget innehåller annonslänkar-
 
 
Tre favoriter på en bild - Eucalyptus, Klong vasen och boken 'Planera ditt drömbröllop'. Försöker komma på fötter en onsdag som denna, då jag blev slagen av förkyldning, feber och halsont efter förra inlägget. Hur komiskt är inte det? Nu har vi lyckats (Simon är också sjuk) att ta oss från sängen till soffan/balkongen för att se dagsljus och kunna återvända lite tröttare till sängen senare idag. Och jag får verkligen sådan ångest av att sjukanmäla mig, att jag gick sjuk till jobbet igår och är därmed liggandes idag. En av de värsta sakerna som finns.
 
Förutom min gnälliga parantes här ovanför och vila, så passar jag idag på att spana efter lite extra inspiration till vårt bröllop. Bara tanken av det får alla mina fjärilar i magen att göra dubbelvolter. Det är verkligen helt enastående att få gifta sig med sin bästa vän, att tiden har gått så fort och allting har känts så rätt från första sekund som jag träffade honom. Det sa bara "klick" och jag var storm förälskad, en känsla som jag inte visste fanns. 
 
 
 
För några veckor fick jag hem boken Planera ditt drömbröllop av Johanna Kajson.. Och bara boken i sig är en dröm. Omslaget är verkligen tilltalande, lika så innehållet. Alla frågor som man ställer sig inför ett bröllop svaras på i denna bok. Nu har jag i för sig lusläst Sannas bröllopsarkiv ett flertal gånger, som jag rekommenderar andra att även göra, för den är otroligt välformulerad och inspirerade. Så innehållet i boken är inte "nytt" för mig i det stora hela, men självklart finns det mycket nyttigt att läsa i även den. Å som sagt, omslaget är en fröjd för ögat bara det!
 
 



Isabell Hedberg

Så otroligt vackert med eucalyptus i ängvasen!
Har aldrig köpt hem eucalyptus själv, håller de länge? :)

Svar: Den håller sig fin fast den torkar, det är det bästa med den 😍
camillalinneas.blogg.se


Kom ihåg mig?