Vårt bröllopstema!

| Bröllop
Fem månader kvar till vår stora dag, och idag tänkte vi avslöja vårt bröllopstema. Av olika själ har vi valt en plats där vi kan samla våra familjer och vänner för att fira vår dag och vår framtid. Denna plats har olika anledningar blivit en väldigt speciell plats för oss och där vi vill dela vår kärlek tillsammans med dem som betyder det absolut mesta för oss. Detta säger ju sig själv och är ganska självklart.
 
När vi har planerat och diskuterat vårt bröllop - så är tanken av magi, kärlek och ett ostelt bröllop det som vi har funderat på mest. De senaste jag har varit på, som i sig har varit väldigt fina och euforiska, men samtidigt stela med bordsplaceringar och personer man inte känner. Det är i för sig en naturlig del i sådana här tillställningar, men ni förstår vår tankegång. Så för ett försök till att undvika just detta, så har vi valt ett tema; picknick!
 
 
O lyckan i det hela är att vi får ha vår vigsel och vår dag i en av mina bästa vänners trädgård. Detta skapar en ännu mer känsla inför vår dag. Att sammanträda våra familjer och vänner hos min bästa vän och även blivande tärna känns som en oerhört upprymd känsla av alla dess slag. Jag är väldigt lycklig och tacksam över detta.
 
I och med temat picknick har vi även valt att köra ett plockbord av tapasbuffe, filtar som sittplatser, kakbuffe till efterrätt, lite spel i trädgården och på den bannan. Tror det här kommer bli en väldigt fin dag, inte bara för oss utan för alla som är där. Mycket ligger i detaljerna inför vår dag, men mycket ligger även i känslan. Om fem månader ska vi vigas och bli ett.




Kom ihåg mig?