Doftar ljuvligt

| Bröllop, Dagligen
God morgon älskade lördag! Tänk att få vakna upp till en sådan här vacker och ledig lördag. Livskvalité för mig är det. Idag har vi mycket på agendan och därmed slogs ögonen upp tidigt trots en underbar kväll ute igår. 
Nu på morgonen har jag hunnit att jogga, fräscha till mig och ätit god frukost i köket även idag. Älskar den platsen! 
 
Nu är vi på väg (efter massa ärenden) ner mot huset och trädgården som vi ska låna till bröllopet nästa lördag. Enbart 7 dagar kvar nu. Svårt att greppa! Vet inte riktigt vad som är planen i trädgården idag, men vi vill ju göra den lite extra fin dels för vårt bröllop och sedan som tack för lånet. Det är obeskrivligt vad det betyder när man får bli vigd och ha sin dag hos sin bästa vän/tärna. Blir extra speciellt!
 
 
 
Apropå bröllopet så anlände dessa tre produkterna från Rituals/Åhlens i min brevlåda häromdagen. Det var tre för två erbjudande i förra veckan. Och självklart passade jag på att fynda god doft till toaletten under bröllopet. Tycker denna gröna doften, Ritual of Dao, passar till både män och kvinnor, unga som äldre. Den påminner lite om oliv-doft, vilket jag kan föredra på sådana här tillställningar. Det blev därför en tvål, handkräm och doftljus som får göra det lite extra trevligt när man går och pudrar näsan helt enkelt, hehe!



Camilla Persson

Den där serien är grym, har deras nattbalsam och har aldrig haft lenare händer ☺️


Kom ihåg mig?