Sovrumsdetaljer

| Inredning
 
 
Tänk att samma möbler kan bli ännu finare i ett annat rum! Vilken lycklig fredagsmorgon jag har haft hittills. Vakande såklart upp bredvid min blivande man, fick kaffe på sängen och lite extra pussar. När han gick till jobbet så satte jag igång en maskin tvätt och bytte sängkläder till dessa här ovan. Nya lakan till nya hemmet. Det blåa går i ett tema i vårat hem, och jag älskar den harmoni som återges utifrån färgen.
 
Efter en timmes promenad har jag äntligen slått mig ner i soffan med en frukostbricka. Det har regnat under natten, men nu börjar solen visa sin närvaro igen. För min del får det gärna vara lite tråkigare väder under helgen och nästa vecka. Sedan får det gärna vara fint under vår bröllopshelg.
 
 
Hemmet är långt ifrån klart, men tycker helt klart att mycket redan har fallit på plats. Sovrummet känns magnific:t. Och jag sover verkligen så mycket bättre här. Dock tycker jag det är lite svårt med detaljer, men tror även att det faller på plats med tiden. Nu har vi bott här lite mer än en vecka, och haft möblerna i fem dagar. Så det får gärna ta tid. 



tinabanck.blogg.se

Himla fint! Blått är verkligen en lugn färg. :)

Jennie

Så fint det blev.

Angelica Wåhlin

Wow, så vackert!

JUNITJEJ

Så himla fint!

Camilla Persson

Jättefina sängkläder 😌

Camilla Persson

Jättefina sängkläder 😌


Kom ihåg mig?