Three days to Christmas

| Dagligen
 
Nu är vi i vecka 26 och egentligen skulle jag ha arbetat i helgen, men det är oerhört svårt i och med smärtan - att arbeta inom vården och när det är underbemannat. Så fick fint stanna hemma, och redan nu klättrar jag på väggarna?! Hur ska det gå när jag ska vara hemma från början av februari? Försöker njuta av den lilla julkänslan som finns och god kaffe i nya muggen från Mateus.
 
 
 
Tre ynka dagar till julafton - hur känns det för er? Många som är långlediga nu, vilket jag inte är. Men för mig känns bara denna helgen som sagt konstig att vara hemma på. Kroppen är ju van vid arbete varannan helg. Men förutom det känns det bra. Dock var det länge sedan jag var helt ledig på julafton, att jag knappt vet hur man ska göra. Mannen och jag diskutera vår julaftonsmorgon, och han kom med ett mysigt förslag. Baka kalljästa frukostbullar och kolla på julfilm. :-) Vad har ni för traditioner?
 




Kom ihåg mig?