December

| Dagligen
 
Nu är december äntligen här! Och den började på mysigaste sätt redan igår. Som jag nämnde då, fick jag besök av två gamla kollegor och deras bebisar. Så det blev en hel del snack, bebisgos och även lite fotograferande av julkort på dem små. Himla mysigt var det i alla fall. Sedan började vår dejt, min och fästmannen, redan vid lunch när vi åkte in till Malmö en snabbsväng. Lunch och lite shopping. När vi senare kom till Lund möttes vi av julljus och testade även en bil. Spännande!
 
Nu över dagen har vi haft Simons familj här på en supermysig adventsfika. Laddar upp inför imorgon. Blev alltifrån glögg till biskvier. Gott gott. Å nu är det snart dags att gosa ner sig i soffan innan det är dags för att laga mat. Julen är verkligen bland det mysigaste jag vet.
 
 
 



Fanny

Mysigt!


Kom ihåg mig?