Sju armad

| Dagligen, Julinspiration
 
 
Glad andra advent! 
Julinläggen fortsätter och idag är en lite tröttare advent än förra. Vi blev nämligen bjudna på julbord och bowling igår av fästmannens morföräldrar. Det är alltid lika kul och trevligt att samlas tillsammans med dem. Å inte för jag vilar idag, nej, för idag kör jag ett tidigare arbetspass - för i eftermiddag vankas det adventsfika hos Linda. Därmed bytte jag ett kvällspass till morgon så jag hade möjlighet att vara delaktig. Underbara kollegor som gör att det är möjligt.
 
En december utan ljusstakar i fönstret går inte! I år har vi två av denna sorten i våra fönster. Sju armad adventsljusstake, som även dem har vi fått av Simons morföräldrar. Tycker deras elegans passade utmärkt hos oss, och framför allt denna i sovrumsfönstret.
 




Kom ihåg mig?