High Quality

| Dagligen, Inredning
 
 
Kommer ni ihåg mitt önskeinlägg? Där hade jag med gråa Lexington handdukar och nu i helgen inviger vi dem här hemma. Jag tycker verkligen att de är värda vart enda litet öre som de kostar, för det är en otroligt fin kvalite för det priset. Dessutom är de otroligt fina och sköna samtidigt. Bättre än så kan det knappast bli!
 
Lördag och jag är ledig, helt fantastiskt. Har hunnit en sväng på gymmet efter en skön sovmorgon, och nu målar jag naglarna. Vet inte ens när jag gjorde det sist.. Livet när man jobbar inom vården vill säga. Lyx att hinna måla naglarna med andra ord. O eftersom det är lördag betyder det lyxkaffe från min kära Nespresso. Kunde verkligen inte börja dagen bättre! Dessutom får jag njuta av denna vackra hortensia som jag fick av S i förra helgen. Hoppas bara att den håller sig finare denna gången. Att det kan vara så att man behöver de gröna fingrarna för att hålla en blomma i liv.. Förutom ompyssling denna lördag förmiddag så har vi faktiskt ingenting på agendan, så skönt men ovant. Har ni några tips på vad vi kan hitta på? Nu blir det i alla fall en välförtjänt brunch!




Kom ihåg mig?