Lovely Saturday

| Dagligen
 
Ledig lördag spenderas på bästa sätt.. Nu har jag precis klivit ur duschen efter en lugn förmiddag. Det fick bli sovmorgon idag då jag jobbade 13 timmar igår och var självfallet helt slut efter det. Kom hem till ett nytt avsnitt av Dödligt vapen (serien), popcorn och te - så mysigt! Förutom sovmorgon och kaffe i sängen (dåligt att installera tv:n i sovrummet..) så har vi hunnit ta en promenad, ätit goda frukostbullar, storstädat lägenheten + bytt sängkläder samt virdit och vänt i sängen. Har ju en kontinentalsäng som man bör vända madrassen på titt som tätt (jag gör det när jag byter sängkläder som idag) men idag flyttade vi även sängen lite mer åt vänster + vände madrassen i mitten.. Puh! 
 
Nu ska jag stryka kvällens outfit då vi ska hem till S föräldrar och äta middag med hans familj. Ska verkligen bli trevligt. Men ska även dricka en cappuccion och fortsätta läsa i Camilla Davidssons andra del  Änglarna dansar i gryningen, då jag tycktre att Under vintergatans alla stjärnor var så bra och givande. Läs dem ifall ni inte redan har gjort det! Men först: ta bort handduken från håret. 



Anita

Mysig bild !


Kom ihåg mig?