Morning in bed

| Dagligen, Inredning
 
Nya, gråa, mörkläggningsgardiner och en TV på väggen - och sovrummet blev som nytt! Som jag har nämnt tidigare så har min lägenhet fått sig en uppfräschning de senaste månaderna. Ny färg på alla väggarna, nya möbler och detaljer. Men hittills är sovrummet och nu även köket (!) favoritplatserna, för har lite kvar i vardagsrummet att fixa. 
 
 
 
Eftersom min LG har inbyggd smarttv i sig så har jag möjligheten att kolla både Netflix och Viaplay, internet & youtube i den utan extra sladdar och boxar, vilket är skönt! Vill inte ha massa extra sladdar framför sängen, då det är omöjligt att gömma dem på ett snyggt sätt. Sedan blev mitt laptop-bord från Ikea med mina marmor och mässingsdetaljer fint under tv:n, eller vad säger ni?
 
Nu ska jag äta upp min frukost: gröt med hallon och jordnötssmör + lite kaffe och vatten. Har nämligen varit iväg på 45 minuters spinning och 30 minuters core nu på morgonen. Träningsglädjen är verkligen på topp nu, bäst att hålla igång så länge det är så! Anyhow, så får ni ta del av förändringarna här i bloggen. Vet inte om ni kommer ihåg hur det såg ut innan? Vill ni ha före och efter bilder? 




Kom ihåg mig?